TIJDENS DE VAKANTIE VAN 8 juli tot 15 augustus GEBEUREN ER GEEN VERZENDINGEN!
GRATIS LEVERING BIJ AFHAALPUNT SCHOONMEERSEN.

FAQ

Klachten/Retourneren


Wat kan ik doen als een product beschadigd of defect is?

Is je bestelling beschadigd toegekomen? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Stuur een mail naar communicatie@hogent.be en omschrijf de schade zo goed mogelijk. Voeg indien mogelijk foto's toe aan jouw mail waarop de schade duidelijk te zien is, alsook foto's van de verpakking en het label op de verpakking. Vermeld steeds je bestelnummer voor een vlotte afhandeling.


Kan ik een artikel omruilen?

Dat kan: retourneer je artikel en plaats nadien een nieuwe bestelling.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet helemaal tevreden van je aankoop? Dan kun je jouw bestelling retourneren tot 14 kalenderdagen nadat je ze hebt ontvangen. Volg deze stappen om je bestelling te retourneren:

  1. Stuur een mail naar communicatie@hogent.be om te laten weten dat je jouw bestelling wil retourneren. Vermeld je bestelnummer voor een vlotte opvolging. Doe dit voordat je retourtermijn van 14 kalenderdagen is verstreken.
  2. Vul het retourformulier in.
  3. Voeg het ingevuld en ondertekend retourformulier toe aan je pakket en breng het binnen of stuur het op naar volgend adres:

    HOGENT campus Schoonmeersen - onthaal gebouw B
    t.a.v. Kelly Ott (Dienst Communicatie)
    Valentin Vaerwyckweg 1
    9000 Gent
    België

Bewaar je verzendbewijs goed totdat je retourzending door ons is verwerkt. De verwerking van je retourzending kan tot 10 dagen duren. De terugbetaling kun je binnen de 30 dagen op je bankrekening verwachten.

UITZONDERINGEN: Hygiëneproducten zoals mondmaskers en sokken kunnen onder geen enkele omstandigheden worden geretourneerd.


Heb je vragen
over een bepaald product?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info